fredag 26. august 2011

Syke barn...*snufs*

Jeg har ei jente på 3 år som har vært dårlig i formen fra mandag til fredag.
Og for en hjemmeværenede mamma føles de dagene som uker!!
Det er jo bare rein innetid, og vi har ikke såååå stort hjem at jeg kan leke gjemsel
med meg selv mens barna sover av seg feberheten, for deretter å lure på hvor i svarten er det jeg har gjemt meg?
Hun begynner for øvrig å bli bedre :-)

Maths begynte også etterhvert med feber, og han bjeffer som en hund når han hoster, men Dr.Sirpal sa det var greit, 'bare forkjølelsesvirus'. Jaja, prinsen min.....BLI FRISK!
Her ligger han i vognbagen ved siden av senga vår så jeg har kontroll på han:



Han ligger helst i vogna eller på brystet mitt nå om dagen
og det er ikke veldig likt han, så ja han er slapp :/



Vanligvis er han jo den sooolstråla med masse pludrende humør:-)
(sitter selv tenk)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar