lørdag 27. august 2011

Min favorittplante

Ceropegia woodii :-) 


Denne er halvannen meter lang, men er snurret runt oppi potta :-)


Vakre små hjerteblader, trives i vindu med vann en gang i uka.
Spirer raskt og myyye.
Om du kjeder deg kan du faktisk sitte å se den vokse;)


Har også noen i miniutgave, men spørs hvor lenge de forblir mini!

                                          I tv kroken er vinduet prydet med dette :-)
                                          Uglene har Mia laget på skolen.

                                                              Jeg er engledama!=)

Jeg er ikke veldig opptatt av riktig og mest trendy intriør, siden jeg liker så mye forskjellig. Jeg syns den hvite
og lyse trenden som er nå er veldig fiiin, men jeg hadde gått fort lei og blitt gal (!) av å bli blenda når solskinnet slikker seg inn i vindu!;)
Hos meg er'e hummer å kannari'! Svart, hvitt, kirsebær, lyst,mørkt,dust, dunkelt.....osv
MEN jeg takler ikke farger i intriøret, så alt er toniton med utgangspunkt i beige. Altså hovedsaklig svart,hvitt, og mange beige og bruntoner.
BRUN er min favorittfarge=)
Og ENGEL er min favoritt greie=)

     

                                Syns du ikke jeg ligner en engel på bryllupsdagen min kanskje?=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar