onsdag 24. august 2011

Dagens middag! =)

Jeg finnes ikke glad i å kokkelere på kjøkkenet, men mat må vi jo ha hver dag...-og gjerne flere ganger til dagen å.
I dag spiste jeg meg altfor mett, for det ble så sabla godt.

Marinerte kyllinglår med tandoorisaus,ris og salat med sukkererter,mango og vårløk. Yammy in my tummy!



                                                          Far og sønn ved matbordet :-)

Også fikk jeg mitt første blad av Foreldre og barn i posten i dag,
og det skal nytes når roen har senket seg.
Håper min gode venninne Kjersti får en fin vervepremie etterhvert.



Go' onsdag=)


Det skal sies at selv om jeg ikke liker kjøkkentjeneste, så har jeg innmari lyst på
horn med bringebærsyltetøy! Hm.....det får bli en annen dag ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar