mandag 19. august 2013

Strikketøyet frem igjen






Når strikketøyet tas frem, da er det et tegn på at det er flere innekvelder i vente.
Denne tunikaen med MARIUSMØNSTER
begynte jeg på i fjor høst, første gang jeg strikker noe med mønster, det var veldig artig! Men så begynte jeg å stå fast ved felling her og der så da ble det lagt bort.
Er en del skjønnhetsfeil her og der, men tror det meste kan dekkes med en runde med heklenåla.



Min gode tålmodighet streiker når jeg blir stående fast, også blir det så lenge mellom hver strikkeperiode at jeg glemmer de simpleste ting i mellomtiden......
Må skjerpe meg!

Tar gjerne i mot tips på enkle strikkeplagg :-)

3 kommentarer:

  1. Lekre farger :)
    Når strikketøyet kommer fram igjen, er det definitivt høst på vei! Fant fram garn og pinner i helga, kos!

    Pickles.no har en del enkle oppskrifter :)

    SvarSlett
  2. Synes dette ser bra ut, jeg! Synd jeg bor så langt unna. Jeg skulle gjerne gitt deg en hjelpende hånd.

    Lykke til!

    Klem fra Ladehus

    SvarSlett
  3. Takk for tips, Gry :-)
    Du er vel klar for høst du etter en sikkert så fantastisk opplevelse på Hawaii :-)Lever lenge på den varmen kan jeg tenke meg.
    Du er jo en fantastisk flink strikker, gleder meg til å se dine nye prosjekter utover høsten.


    Ja, hadde vi vært naboer nå Ingunn så hadde jeg nok kommet på kaffehjelp :-)

    SvarSlett