mandag 20. februar 2012

70% på sko

Salg er jo det beste som er :-)
Fikk beskjed i bhg at Maths måtte ha sko, for nå ville han ikke bare sitte i vogna å se på lenger.
Og sko til unger er grisedyrt, så vi hadde spart bursdagspengene hans til skokjøp.
Men så ramla jeg over et 70% salg og fikk 2 par sko til ca 300 kroner!!!! :-)

 
Maths er ikke videre fornøyd med å ha sko på beina hehehe

Vinterstøvler org. pris 650 ,-
Min pris 195,-




                                          Kjøpte med disse også siden de kom på hele 120,-

Med tre barn så merker man veldig godt bytte av årstider ;) Men jeg er opptatt av sko, og av riktig sko så bruker heller penger på det enn klær. (det gjelder både barn og voksen)  Skofus har veldig gode og lette sko, Nora har også vinsterstøvler fra Skofus. Mange av skoene man får til barn blir for tunge!

OG jeg må jo passe på at hele familien arver min skodilla :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar