torsdag 15. september 2011

Morgenstund

Klokka er kvart på ni.
Maths ligger ute i vogna, god og mett og trøtt:-)
Nora vil ikke i bhg i dag, selv om det er fotografering der i dag...jaja, det er det jo hvert år så
ingen krise tenker jeg, vi skulle uansett ikke ha noen bilder selv i år.
Vi har en plan om å sjaue litt, får se hvor langt vi kommer ;)
Jeg er allerede halveis ned i den store tekoppen min, så ser ut til at vi har forholdsvis god tid før
vi skal på helsestasjonen kl. 12.

I går var jeg og Maths på et kjempekoselig barseltreff, vi er bare 3 stk her i nærområdet som var intr. i
å være med, men det er helt greit egentlig...vi har som regel trilla tur rundt elva, har vært en gang oppe på Årbogen med matpakkelunsj ved vannet også har vi bytta på med å være hjemme hos hverandre :-) Til uka skal vi på bæresele-tur :-) Gleder meg! Ser alltid frem til denne dagen hver uke=)
Men i går da, så var vi hos Marit i Solbergelva, jeg og Sissel (som bor oppi her) gikk fra kirken og ned, brukte akkuratt 1 time...-så da ble det 2 timers trilletur denne dagen. Det liker vi!

Marit har heeeeelt klæss nytt hus. Og for et nyyydelig hus. Jeg blei nesten dårlig av å være der for det var så sabla fint :-D Jah, jeg innrømmer det...jeg er misunnelig!!! Jeg vil åååååååååååååååå......
Ikke var det veldig stort, men akkuratt passe. Vi måtte seff hatt det hakket større og flere soverom, men selve huset var perfekt.
SÅ, HVOR BLIR'E AV LOTTOMILLIONENE JEG TIL STADIGHET DRØMMER OM????
Jeg synes det er skrekkelig at bare ei tomt koster en million :(

Ja, jeg får bare fortsette å drømme.
Updates seinere idag etter helsestasjon.
Og i kveld skal jeg på heklekurs igjen. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar