fredag 16. september 2011

Fredag.......'s kos :-)

Fredager er fredager, og det er ukens beste dag!!
Fredager er vår lørdag :-)
Vi har spist tacos og kosa oss med Villa champagnebrus.
Ute skinner sola så man skulle tro det var inngangen til sommer'n, og ikke utgangen av den.
Absolutt en verdifull høstdag.


Jeg var tidlig på'n i dag, og var hos svigers med kaffekoppen i hånda halv ti.
Vanligvis subber jeg rundt i pysjbuksa og skjønner ikke opp ned på tesposen på tida ;)
Men i dag skulle jeg dekorere bord til et 70 årslag  på Konnerud. Svigermor gikk tur med Mathsern
men jeg fikk pønta og gjorde mitt beste ut av torgblomster og grøftegrass.... ;)
Det blei utrolig bra da! :-)
Jeg selv var fornøyd og jubilanten var superforøyd, og jeg tjente penger til helgekosen.
Og det er jo godt i disse arbeidstrange tider.

Maths satt veldig lenge helt alene i dag, ja det var ihvertfall 20 sekunder, og det er jo lenge i babyverden :-) Også står han så fint i senga, så merker at han er en stor gutt nå ja.
Han er verden skjønneste gutt, alltid blid og fornøyd, de gangene han er misfornøyd blir så fort glemt siden det ligger til sjeldenheten. Unger er herlig, og jeg kunne spist dem opp!!


Før fredagskosen for de litt større kommer frem med sjokolade, Idol og kanskje et brettspill så skal de minste i seng...ihvertfall han aller minste. Han er nå i badekaret med sin kjekke far, mens jeg og jentene sitter her å nerder....vi hører på musikken til Kaptein Sabeltann, peller rosinene ut av en hvetebolle og tegner troll med lilla hår.
Musikken til Sabeltann (Satitann) er ganske fin og fengende, men Nora må holde meg i hånda eller sitte på fanget når den spilles....for det er tross alt litt skummelt selv om det bare er musikk ;)

Jeg vil takke min gode venninne for en fin kveld i går, og jeg er glad for at det ikke er lenge til selskapet skal gjentas. jeg er bliott en racer (!) på å hekle firkanter, men er klar for neste skritt så jeg kan variere :-)
Mitt neste ønske er:


Det lønner seg å sette høye mål for det man vil lære:-)
Dette teppet er jo fantastisk fint.
Slenger samtidig med et bilde av Maths i teppet som mamma har heklet til han:

Se så skjønn han er da.....seks uke er han er.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar