torsdag 24. mai 2012

Mandagsbarn

Mandagsbarn får vakre øyne.

Tirsdagsbarn blir lett på tå.

Onsdagsbarn får perletårer.

Torsdagsbarn får langt å gå.

Fredagsbarn gjør alle glade.

Lørdagsbarn blir sjelden trett.

Søndagsbarn får største gaven:

Alle dyder under ett.


Jeg har 2 mandagsbarn ( Nora og Maths), og 1 lørdagsbarn.
Denne reglen stemmer godt hos oss ;)
Mia er og blir et evig B-menneske, kan holde det gånde ganske lenge uten å bli trøtt.
Og de to minste får ofte høre at de har fine øyne.

Stemmer dette på deg eller dine barn? :-)









Det er virkelig sommer her på østlandet nå, absolutt kjempedeilig!!!
Gleder meg til å få verandaen er helt ferdig malt og oljet slik at vi kan få opp møbler
og nyte deilige sommerkvelder der ute.
Ungene tok kveldsbadet ute i går:




Maths lever i en jenteverden så det blir mye rosa og søte ting,
han bryr seg jo ikke om det selvfølgelig men det er ganske moro å se hvor
ivrig han er etter sin pappas gamle lekebilder og traktorer.
I dag måtte den ene traktoren bli med i bgh, han nektet å slippe den.
Artig å se disse forskjellene på jente og gutt, Nora er typisk
JENTE hvor alt skal være rosa osv.
I bhg har han foresten en brun parkdress...-og rosa blomstrete gummistøvler;)
Er man nr 3, ja så er man nr 3! Hehe...


Slenger med noen bilder fra forrige helge da minstene og Eivind var i Flatdal,
mens jeg hadde jobbehelg.




Ha en kjempefin sommerdag!=)
Jeg nyter fridagen min med klesvask og litt maling på verandaen....-
men straks skal jeg på Drammensklinikken og bruke gavekortet jeg fikk av min mann
til bursdagen. Der skal jeg ta ansiktspleie og pedikyr. GLEDE SEG :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar