onsdag 25. januar 2012

Jobbintervju

........................-på fredag :-)
Gleder meg og er spent :-)

Denne høsten og vintern har det vært så trått arbeidsmarked.
Jeg har jo søkt på mye, og har vel hatt inne ca 5 søknader pr mnd siden september.
Det er ikke veldig mye søkbart som ligger ute nå, for man må jo være ingeniør,sykepleier eller ped.leder for å kunne seg opp og frem her i livet!! Makan! Alle vil vel ikke være det....
Har søkt på det som ikke krever noen spesiell utdannelse eller erfaring, vært på 1 intervju og ellers abre fått tilbakemelding pr mail med at stillingen er besatt.
I flere av jobbene vet jeg at jeg er tildels overkvalifisert siden de søker studenter.
Studenter=billig arbeidskraft.
Men men, nå er det atter en sjanse så ser veldig  frem til fredag :-)
Går på med godt mot og høy selvtillitt, så får jeg heller bare dette av min høye hest OM det blir avslag :P

Wish me Luck! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar