fredag 9. desember 2011

Maths 11 mnd den 10'ende...-jeg mimrer!

Snart har det gått 1 år siden Lille Prins meldte sin ankomst:-)
Gud så spente vi var på å møte han.
Vi visste han hadde leppespalte, men når vi fikk beskjed om at han hadde totalspalte på dag 1 etter fødsel, så var jeg allerede forelsket i han og 'brydde meg ikke' om det så var full pakke.
Han prøvde iherdig på puppen, men stakkars lille fikk jo ikke til å lage vakum nok til å suge. Han ble matet med sprøyte det første døgnet av verdens beste barnepleiere på Nyfødt intesiv avd.
Vi begynte med spesialflaske på dag 1 kveld, men allerede på natt til dag 2 viste det deg at han klarte å spise av vanlig tåteflaske (Dr. Browns antikolikk) bare det var litt større hull i smokken.

I 5 uker prøvde vi med amming av og til siden jeg pumpet meg, men måtte tislutt innse at han ble flaskegutt. Etterhvert en stor og sterk flaskegutt med mm-erstatning!!!:-)
Maths er i dag 8.8 kg og 70 cm lang.
Bliiiid gutt :-)

Se på disse vakre nyfødt bildene av gutten min:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar