tirsdag 4. oktober 2011

Å sende gubben på butikken etter en hårfarge som ikke er svart....-

...-resulterer i at han kommer hjem med en farge som ER svart!
"Jah, det var enten svart eller griserød"
Jeg gadd ikke dra ned å bytte den, så da ble det svart.
(er så innmari langt ned til butikken, bruker 3 minutter opp og ned inkl. handling...-nesten da)
Hadde svart i fjor høst også så veit det funker til en viss grad, men var så fornøyd med den
mellombrune jeg hadde og ville i utgangspunktet bare freshe opp den samme fargen.
Menmen...er første dag på jobb i morgen etter permisjon og da ville jeg ikke komme med lang ettervekst ;)


                                                                        Før

                           


                                                                            Etter

Et etter bilde burde selvfølgelig vært i helfigur hvor jeg hadde nye klær, og jeg burde
exfoliert ansiktet og lagt på sminke.
Er jo det de gjør på etterbilder i blader og på tv, meeeen jeg viser dere sannheten ;)
Gadd rett å slett ikke sminke meg for dere :/


Brunt hår er mere kledelig, så når jeg skal utenfor døra MÅ jeg legge på sminke og ikke gå i sorte klær! Arbeidsgenserne mine er jo sorte :/ Shiiiiit, kommer til å se ut som en bleik satanist!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar