lørdag 1. oktober 2011

Pus på vakt

Vi fikk jp påvist at Maths har katteallergi, men når utslettet hans forsvant
og ikke kom tilbake syns vi det var litt mystisk i og med at kattene er jo
her hele tiden. Nå har han ikke utslett i det hele tatt og virker ikke plaget.
Kattene er jo nå mer ute nå enn før, og vi er flinke til å lukke døra inn til barnerommet
osv. Men vi greier ikke holde de vekke fra alt, og innimellom sjekker jeg
om det virkelig er tilfelle at han reagerer på VÅRE egne katter, eller om det
kan være på andre.
Slik som i formiddag, da ligger Quattro oppå vogna hans, mens Maths sover.
Hadde han virkelig vært veldig allergisk vil han reagere på dette etterhvert.
De dagene han har vært borti å fått et godt luggeatk i pus, har han heller
ikke reagert.
Quattro er så snål der han ligger på vakt :-)



Vi er barnevakt for Lucy i helgen, så kanskje derfor han er ekstra på vakt ;)
Er hun ikke søt?
Jo, hun er ganske søt men hun liker ikke meg.
Ikke snakk om å i det hele tatt gidde å like meg.
Er kjempe kostbar og ser ikke min vei når jeg roper på henne, eller
prøver å få hennes oppmerksomhet. Så hun er jenta til Eivind, og forfølger han.

Hun er kjempehissig på kattene, men kattene kommer inn å viser egentlig intr. for
å ville hilse på henne, men da begynner hu å gneldre. Vi er redde for at kattene skal angripe henne,
for de går rett mot henne uten frykt, så Eivind har henne på fanget hele tiden;)
Men Quattro og Trampoline bryr seg ikke om at hu ligger i sofaen, så de legger seg
på gulvet nesten bare for å erte henne virker det som, og tar livet med knusende ro.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar