fredag 23. september 2011

Offisielt høst....-til og med innendørs!

De cremefarga brokadegardinene er pakket bort og byttet ut med tykke deilige
brune grove cordfløyelsgardiner. De cremefarga potteskjulerne er byttet ut med de sorte.
Og det settes fram flere mulighetere til å kunne brenne lys om kvelden når mørket kommer snikende.
*egentlig kommer det ikke snikende, men blir plutselig bråmørkt kl sju!*
Men når det skjer..-ja da er det høst og ingen vei tilbake.

Og...


JEG ELSKER HØST!
Og jeg liker det mørket og naturmaterialer, så jeg pynter heller med kongler og bjørk
enn med sølvplett og glass.


Duken er selvfølgelig nystrøket, siden jeg er en racer til å stryke!!
Eller nei.....det er det jeg ikke er, så hos oss velger vi å se sjarmen med litt
skrukkete duker etc. Da er det ihvertfall ingen som er redd for å
'ødelegge' noe :-D





Ser frem til å få hjem gubbetassen min, spise pizza og nyte fredagskvelden =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar