mandag 5. september 2011

Liker salg!

Jeg er en salgshandler...-alt av klær og tildels sko handler jeg på salg. Spesielt til ungene som ikke sliter
noe særlig de første årene.
Mine beste scoop gjøres på HALV pris av HALV pris, 70% og 3for2! Både i butikk og på nett.
Handler også pent brukt, men det er det ingen som ser;)
Det hender at ungene har flotte merkeklær i skuffen, takket være sin mors ørneblikk for salg.

Idag har jeg handlet ny vinterdress til Nora, Jean Paul.
450 kr. Fin ikke sant? :-) Str. 4 år, kanskje den passer neste år også.
Har aldri hatt vintertøy fra JP før så han bør leve opp til forventningene.
Til Maths kjøpte jeg tidligere Reflex dress til 150 kr, inkl. fleecedress og vinterlue. (pent brukt)
Neste utfordring med vintersko/klær: MIA!!





                                         Gore tex høstsko, Coop Obs tilbud denne uka, 399 :-)
Kikka først på samme type sko på skobutikken,699,- skulle de ha;)
Den til 699,- var nok litt mer forseggjort,men denne funker liiike bra!
Nora er grei sånn sett, kan lett påvirkes og tar det hun får. Enda...



KAFFEPAUSE :-)
..-med Ine og Rasmus.

Verdens beste og sunneste lunsj: Rosinbolle og solrik! ;)
                                Maths lurer på hvorfor i all verden Rasmus har denna blå dingsen i munn?;)
                                       Rasmus bare ler, og forteller Maths prinsippet med smokk.
                                                     Maths fikk vann...-superspennende =)

Jeg har fått lov å bruke Rasmus i bloggen av mamman Ine :-)






                                       Finnes det noe finere enn en baby med lue på? *smelt*
                                                 Joha lue til den nette sum av ti kroner.






Grunnen til at det ble lite blogging i helgen er innehavers forkjølelse.....for n'te gang i sommer. Har hatt 2 runder med halsbetennelse og dette er min 2 forkjølelse. FINT...-! Så da gjorde jeg ikke annet enn å sove,slappe av, døse,halvslumre, dusje,bade og kul'n. Og det e'kke så spennende å blogge om;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar