fredag 2. september 2011

FREDAG!

Mens solen skinte igjennom skyene i dag satt jeg og Nora ute å renset bjørkekvister som vi
tok med oss hjem fra turen i går.
Dette ble resultatet:

Var på tide å få bort den kransen i sølv som hang på døra (les:jul/vinterpynt) og
dekorere med noe som passer til årstiden. Bjørk er noe av det beste å jobbe med
og man kan lage masse masse fint :-)
I dag ble det altså et hjerte til døra.
Jeg elsker høsten! :-)

Hjertet kan selvfølgelig lages med mer volum, men siden jeg skulle ha det på døra
ville jeg ikke ha det for ruvende heller.

Kanskje det blir noe annet i morgen.



Over til noe helt annet.
DETTE venter på meg i kjøleskapet.
Oh, herlige fredag.....bare få ungene i seng, for de har ikke
godt av dårlige kalorier og hyper-non-stop- atomer!!
Det er det bare jeg som har godt av ;)
For sjansen for at jeg blir hyperaktiv og får sukkerkick er relativt lav hehe.

2 kommentarer: