fredag 9. september 2011

Fredag, sol, blide unger, rotete hus og høst i lufta :-)

Nora er hjemme i dag, og hun og Maths greier helt fint å rote.
Ikke at det gjør noe altså, barn i utvikling roter og jeg har utviklet meg til å overse;)

Etter frokost og leking er det tid for pause. Maths sover i vogna på verandaen, Nora ser på tv og virkelig kuler'n på sofaen og jeg kjemper mot øyelokka som vil lukke seg igjen.
Enda i går la jeg meg kjempe tidlig, halv ti!!! Lå lenge, og lengre enn lengst men fikk fremdeles ikke sove selv om jeg hadde en glimrende mulighet. Irriterende!
Det blir en del Angry Birds for å si det sånn.
Eivind sniker seg stille og rolig inn, stryker meg på ryggen, og sovner.
Mannfolk er vel generellt flinkere til å koble ut, eventuellt bare trykker de på AV knappen.

Til min fordel.....eller er det en ulempe!?...-så er mine barn B mennesker. Så klokken 09 begynte det å bli liv i huset her i dag, Da hadde jeg vært oppe en tur halv 8 sammen med Mia men la meg igjen. De 2 andre knøtta sov så godt og det var så deilig å krype under dyna igjen ved siden av Maths.
Ja for han kommer som regel ned* ved 07 tida når Eivind drar på jobb, koser seg med melkeflaska og sovner igjen :-)

*det er faktisk pappa som tar han med seg ned altså, han mestrer nemlig ikke trappa enda ;) hehe



                                                        Bringebærsyltetøy-trut





Tvangskosing!!!







Evig blid :-)



Jeg har innsett at det virkelig er på tide å gjøre om i kleskommoden til Maths.
Istedet for å niholde på klær i str 68 må de nå pakkes bort, og 74 må frem.
Men Iiiiiiiik, har nesten ingen bodyer i 74.....shit! Må på shopping :/
Han har masse fine klær i 68, og svært lite i 74.
Det han har på seg i dag er klær arvet av Nora:-)
Buksa i str 80 er pittelitt stor hehe, men det gjø'kke no.





Maths har foresten fått seg et par nye hobbyer. Den ene er:
Sokkespising!



 Den andre er:
Stikkontaktutforsking!



Mon tro om disse to hobbyene kan kombineres?;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar