søndag 28. august 2011

Helgens aktiviteter :-)

Spise is!




Bade!




Ferdig med takkekort!




Og smilt pent inni mellom alle slaga med kjeft en stakkars 3 åring får igjennom dagen med alle prøvelser på ting som IKKE er lov.

 (klatre over lillebror, spise is opptil flere ganger, hoppe i sofaen, sitte på matbordet, tisse i dusjen istedet for på do, omprogrammere fjernkontrollen til russisk, plukke på de grønne tomatene,rive blader av mammas planter i vindusposten, bære pus etter hodet,ringe en venn med mammas mobil, skrape dvd'er etter bordkanten, bare spise pålegg, leke Tarzan på balkongen så mamma får hjerteinfarkt,løpe å gjemme seg når man skal inn for kvelden, nekte å ha på seg gul truse for det er bare den råååååsa trusa med muffins på som gjelder...- jah, bare for å nevne noe asså!)

Nei! nei! nei!

Men det er glemt når kvelden kommer og man får verdens beste nattakos og nuss:-)
Dette er bare en PERIODE som godt kan ha en sammenheng med treårstrassen, det vil gå over, og man må ikke gi opp!
Jeg gir ikke opp, jeg er tålmodig og standhaftig..-så lenge jeg får nok søvn! :-)
Og 5 timer sammenhengende søvn pr natt er vel luxux for en småbarnsmor, så jeg klager ikke.
Man kan ikke klage når man får servert dette:
Nybada, og med youghurt-trut. Klar for natta=)




Snart skal jeg få knipsa bilder av min eldste skjønnhet, hu er bare litt vrien på det;) Hun har foresten vært i Fredrikstad i helga og kosa seg med pappas familie :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar