tirsdag 30. august 2011

Frokost:-)

Det å være matlei er så kjedelig. Baaaahh....!
Men mat må'n ha og dette er dagens frokost, spennende hva?;)


I dag blei det ikke noe barnehage på Nora-mor...vi våknet vel seint etter en forholdsvis
mye våken natt. Maths begynte å skrike i går kveld og holdt det gående utover. Verken jeg eller Eivind
har den fjerneste anelse om hva som er i veien. Men det er ganske frustrerende :( Jeg er ikke vant med at han skriker, han er jo verdens snilleste og meste fornøyde unge vanligvis :-)
Eivind sto opp og bada han kl 2 i natt, det hjalp ikke.
Flaske ville han ikke ha.
Hjeeeelp!
Og når jeg sier skriker, så mener jeg skriker. Wæææææh-æææ-ææææææææ!
Han kaster seg frem og tilbake og ligger ikke rolig, vi ga han paracet med tanke på tannfrembrudd,men det hjalp heller ikke.
Jeg har en liten mistanke om magevondt. At han reagerer på hostesafta og vanlig saft.
I dag har jeg ikke gitt han dette så får vi se hvordan dagen og kvelden utvikler seg.

Han sovnet en eller annen gang, kanskje i fire tida.....og sover litt i rykk og napp.
Da ropte Nora fra 2 etasje:
"Maaaaaaamma! Kom å hent meg!"
* gnir seg i sandpapir øya å vandrer opp i andre etasje*
"Mamma, jeg vil til deg......sover du oppe eller nede?"
Hun har blitt noget vant med at jeg har hatt noen netter på sofaen;)


Var sånn passelig fornøyd når pappa gikk å rugga på han i går kveld.

Vel vel, fikk sovet litt på morgenkvisten da så en ny dag med nye muligheter nå.
Svigermor ringte meg å lurte på hvordan ståa var, og om de skulle komme å hente Nora å ta henne med seg
på noe aktiviteter eller bare ta henne med seg hjem.
Verdens beste svigers :-)
Nora er så rolig og snill i dag så det e'kke noe problem å ha henne hjemme,
men hun elsker Mimmi og Beste så er bare morro å være med de.


Jeg har en plan om å lage horn med ost og skinke i dag...får se hvor langt jeg kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar